Sunday, September 23, 2012

harjutused iseseisvaks eluks, vol.4 ehk vaikelu korstna ja kingadega

Ostsin kingad. Ikka samast lemmik-kaltsukast.
 Kui ma "noor olin" ja uued jalanõud sain, panin nad kodus alati laua või kapi peale. 
Terveks päevaks. Et nad mul kogu aeg silma all ja meeles püsiksid...
  Mitte, et ma noorust taga igatseksin...?  Vaid... mul on nüüd jälle see võimalus!
Sest keegi ei ütle mulle, et jalanõusid söögilauale ei panda!
Ja keegi ei ütle, et sul on juba piisavalt kingi, mida sa EI kanna, oli sul NEID veel vaja?
Ja keegi ei tuleta meelde, et "maal" oleks parim jalanõu kummik.
Kui keegi ütlekski nii, vastaksin, et kui kummikud oleksid müügil olnud, oleksin kummikud KA ostnud :)
(Vabandust, "I"... Tegelikult ostsin ühed kingad veel !)
Ilusat sügist!

2 comments:

  1. Valged kingad olid kindlasti ühele vihjeks, siis teisipäevavihjeks :D
    Ma ostsin ka reedel kingad, risti vastupidi ilma vihjeta...mustad, madalad, meestekad!

    ReplyDelete
  2. Marika,
    kingad EI OLE VALGED! Valgeid poleks ma ostnud.
    Kingade sees on kiri: "L.GREY". Ilusad, helehallid. Pidusse või pulma...?
    Mulle väga!!! meeldivad meestekingad. Kannaksin neid rõõmuga, aga...meeter ja...Nii,et eputa ise :D

    ReplyDelete