Wednesday, September 19, 2012

harjutused iseseisvaks eluks, vol.2

Heal lapsel mitu nime.
Topinambur, maa-artišokk, Jeruusalemma artišokk, päikesejuur, mugulpäevalill, maapirn.
(Helianthus tuberosus)
Maitselt: pähklivarjundiga kartul.
Sada grammi annab vaid 75 kcl. Vähendab magusaisu.
 Ainsaks teadaolevaks puuduseks on rohkete häirivate soolegaaside tekitamine.  
Aga see ei vähenda igatsust temast tehtud supi järele.

Igasügisene matk salastatud platsile. 
Viimastel aastatel tuleb matkaks varuda vähemalt kaks tundi.  Ja siis  tasub neid korjata nii, et kaasavõetud seljakott saab täis.
 

3 comments:

  1. Oh alustan vist juba viies kord aga no ei oska mina ona juttu teele panna.Maaelu on tõsiselt ette võetud kartulipõllul pole ei otsa ega äärt ja maapirnipõllu oled korralikult ära väätanud minul kasvasid see aasta ainult rinnuni teie võite aga lausa peitust seal mängida.Soovin edaspidiseks jõudu maal läheb seda vaja -tean omast käest.:D

    ReplyDelete
  2. selle peale jeeeeee ma arenesin, pool tundi olen üritanud ja nüüd juba abi ka palunud,hakkama sain !!!

    ReplyDelete
  3. Marika,
    rõõm minul ka, et Sul õnnestus! Tore, et kohale jõudsid :) Olen ise samasugune kehvake, sest õde Marikale kommentaare saates teen pidevalt ebaõnnestunud katseid. Ja mõnikord loobun.
    Noh, mis kartulipõldu ja maapirnipeenrasse puutub- on see ju butafooria! Kui minu igatsus "maal elamiseks" oleks innustatud karjakasvatusest või kartulivagude vahel mässamisest siis....?
    Õnnelik olemiseks on vaja natuke, kas või näpuotsatäis :)

    ReplyDelete