Saturday, September 22, 2012

harjutused iseseisvaks eluks, vol.3


Esimene päev,
mida võiks pidulikult tähistada omaetteolemise alguseks. 
Või mis omaette...? 
Minu truu kaaslane koer...! Ja ema mõned tänavad eemal...! Ja perekond telefoni teel...!
 Ja naabrid teises majaotsas...! Ja virtuaalmaailma sõbrad...!?

Olin pidulikult asjalik. Kulgesin kohtades, mille külastamise peale olin siiani ainult mõtelnud.
Käsitööpood, vaibapood, turg, apteek ja... kohvik!!!
 (Kontrastiks helistasin ja tellisin neli kotti hobusesõnnikut.)
Tegin tiiru lemmikpoodides ehk kaltsukates ning sattusin kasti kallale, milles leidus 
"materjale melomaanidele".
 Hankisin kolmteist(!) CD-d (kümme senti tükk)! Mis sest, et aegade jooksul on sarnaseid plaadikesi kogunenud meie linnakodus riiulitele, autosahtlisse, (endise)töö juurde  ja, otse loomulikult, on mõned neist ammu kusagile teadmatusse kadunudnud.

Aga täna!
Oh, seda rõõmu ja nalja ja nostalgiat!
Järgmise stiilinäitega tervitan kõiki, kes on kuulnud, et kunagi oli aasta 1978. 
Eriline tervitus Minnale ja Mimmule!
(Enne vaatamist jalad risti... :))
Tähelepanu...START:

4 comments:

  1. Jeesus, aeroobikapoisid ja hobusesitt, väga chic omaette olemine!!!
    Muide, Prince 3 cd collectioni ostsime me Irkaga alles hiljuti Helsingi kirbuturult:)

    ReplyDelete
  2. Marika,
    hakkame siis vahetama! Plaati, ma mõtlen.
    Ja Helsingi kirbukalt on ka minu esimesed teadlikumad muusikavalikud. Aasta siis oli 199o. Midagi muud ostsin ju veel, aga ei mäleta... Kassetid on siiani kusagil karbis alles.

    ReplyDelete
  3. Minu lemmik on valge/punase triibulises pluusis härra. Hirmsasti tahtis videod olla aga samm ei tule kahjuks üldse välja. Tore. Proovima peab.

    Mirjam

    ReplyDelete
  4. Mimmu,
    minu ka! Tundub, et Erroli ka. Nii armasa kuklalaksu andis ta "triibulisele" kohe alguskaadrites.
    Olen kindel,et me tunneme mõlemad veel ühte isikut, kes suudab samasugust tantsu teha... palume mõnikord :D

    ReplyDelete