Monday, February 6, 2012

eluteater


Laupäeval tõrjusin korteris külma. (Või püüdsin sooja saavutada.)
Kleepisin veelkord üle köögiakna. Triikisin kardinaid, et neid siis olukorra leevendamiseks akendele lisaks ette riputada.
Õmblesin kokku jõulukatted, et head ja paksud! Parimad moosikapi, minu uhkuse, uksepragude varjamiseks. 
Elutoas toppisin kardinad radikate taha ja katsin aknalaua patjadega. 
Põletasime õhtust ööni küünlaid.... 
Hommikul kraapisin köögiaknale jääkirmetise sisse oma nime... 
Eluteatris lavakardinad ei toimi! Emotsioonideks piisab, aga keha külmetab...  

3 comments:

  1. tulge üle tee, mul on täitsa soe ja ruumi kah!

    ReplyDelete
  2. Noh, vähemalt on lilled aknal omast käest võtta. Selliseid lilli ei ole kellelgi teisel ...
    Vaadates sinu jäälilli ja tegemisi on mul veelgi rohkem hea meel, et kodus on kamin ja et see annab sooja.

    ReplyDelete
  3. Minnamari,
    tänud kutsumast!
    Tänaseks on külm taandunud...Aga ma kuuleksin seda kutset rõõmuga uuesti. Siis kui meil issiga hooldekodu teema päevakorda tuleb :) Või õigemini- teil tuleb meie hooldekodu teema päevakorda:))

    Kristi,
    kadestan väga!!! (Maakas, nagu ma olen. )Aga vaat kui hea, et üksteise saladusi rohkem teame. Tänu sellele on nüüd lapsed tuhaga tutvust teinud. Katsutud, nuusutatud, maitsmist jõudsin takistada. Ja halgu ei olnud ka kindlalt enamus linnalastest näinud...Suur tänu:)

    ReplyDelete